solar hela dagarna,tror jag är beroend...

dsc00059 (MMS)

solar hela dagarna,tror jag är beroende. Jag har varit på carros land på djurö med cissi och det var så HIMLA mysigt!dom har världens finast ställe med utsikt över vattnet och egen båt och hennes familj är så gästvänliga!jag solar så mycket jag kan och det är typ hela tiden! Så nu börjar brännan ta sig. Men i år har jag använt solskydd varje gång jag solat och jag uppfattar att jag fått en jämnare och snyggare färg än vanligt:)så om man älskar att sola bör man ta mitt råd! vi kollade även på hela säsongen av solsidan,så himla bra!! Älskar josefin bornebushs kläder i serien, min stora inspirations källa just nu:) daniel har varit borta på jobb hela veckan o blir borta en vecka till. Jag får klara mig själv men det är lite tomt hemma:(. Var på hard rock café i veckan o drack drinkar på deras uteservering. Det kan jag rekommendera för alla som inte vill festa vilt utan bara ta några glas. Mysigt! Men i går var det vilt då jag o daniel var så fest hemma hos carro! Det blev riktigt lyckat och det var massa folk och jättemkt dricka;). Idag har jag varit bakis och i tyresö och badat!supermys! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0