sex and the city night hade...

dsc00004 (MMS)

sex and the city night hade en sån underbar kväll igår. Först bio med mikis,sex and the city! Så jävla bra! Jag satt o skrattade så salongen skakade och jag tycker att det sades många kloka saker i filmen. För mikis var det andra gången hon såg filmen:) efteråt satt vi så hennes balkong och drack rödvin och snackade förhållanden,vänner och livet. Kolla min fina sommarbild! Vin känns som en del av sommaren o det kmr bli många såna denna sommar. Kanske redan imorgon. Just nu ligger ja så stranden med mor o syster o pillar så min nya telefon som ja är så nöjd med:) ikväll blir det mys o fotboll med pojkvännen. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0