ledig vecka

Ja, eller det kallas väl semester?
Är iaf ledig nu en vecka o ska passa på att sola, om nu solen vill komma fram. Har haft en skön helg iaf o varit mkt med Daniel som inte jobbat. Men nu blir det andra bullar då han kmr jobba 12 timmar om dagen 6 dagar i veckan...Får försöka passa på att typ grilla på kvällen, åka o bada eller bara köpa en glass eller nåt så man får njuta av den tid man har iaf. Men jag är som sagt ledig massor o då vill jag passa på att göra saker samtidigt som jag tar det lugnt. Jag har rätt lätt för att ta på mig för mkt o boka upp mig på massa saker, det är ju så mkt man vill göra, men en lugn kväll hemma i soffan eller på balkongen kan man faktiskt behöva ibland.

I fredags var jag hemma hos Mikis tillsammans med ett gäng tjejer o gamla vänner o vi drack vin och åt snacks o spelade spel. Supertrevligt!! I lördags var det Berns som gällde där det blev ett himla drag framåt midnatt med transor, skumregn o technomusik=). Jobbade i söndags o tog det bara lugnt med pojkvännen. Igår blev det träning i den 35 gradiga värmen o jagt var HEEELT slut när ja kom hem. 45 min. spinning i 35 gradis värme i en lokal utan fläkt...jag vet inte om jag kan rekommendera det...;P


Fikade med en gamaml vän igår och sånt tkr jag är så himla trevligt. Jag tycker det är så viktigt att ha många vänner men jag tkr det är skönt att inte träffa alla hela tiden. Jag har ett par nära vänner som jag verkligen känner mig nära och dom vet säkert vilka dom är. Men sen har jag ganska många vänner som jag träffar då och då och som det alltid är jättekul att se! varje gång vi träffas så kan vi sitta i timtal o bara prata eller göra roliga saker och sånna vänskaper betyder minst lika mycket som de vänner man har daglig kontakt med. Vänner är viktigt och med vänner upplever man saker som man aldrig upplever med någon annan. Jag tror att det är väldigt viktigt att man har vänner i sitt liv, och att man bara inte tyr sig till en person. Eftersom alla männiksor är olika och har olika bra sidor behöver man flera personer i sitt liv för att få alla sina behov uppfyllda. någon kanske man kan prata om allt med, någon kanske man bara har jättekul och går ut o festar med eller går på bio med och någon kanske man träffar när man bara vill ta det lugnt och chilla. Detta gäller ju även nära o kära familjemedlemmar och jag tycker det är precis lika viktigt att man i en relation inte överger sina vänner, vilket jag eller Daniel aldrig skulle göra.


Lite kloka ord från Anna som jag hoppas alla tar tillvara på! Nu ska jag iväg o träffa en annan gammal skol-vän, Charlotte o det ska bli jättekul!;) Ikväll blir det SEX AND THE CITY 2 med Mikis!!WOHOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0