så har det hänt igen.... Jag ...

dsc00225 (MMS)

så har det hänt igen.... Jag gick in i en affär härom dagen och då hände något mycket underligt! Jag tänkte för mig själv att skor behöver jag ju inte,jag har ju ca 60par och det är fullt i min skogarderob. Ändå var det någon som satte en påse i handen på mig och i där ligger dessa ljuvliga skor och jag tänkte ja dom kan jag ju inte kasta bäst jag tar med dom hem. Så nu är vi en till medlem i min lilla familj. Skorna passar utmärkt till en kort klänning när man ska ut och gärna med en kavaj till! För den som undrar så går träningen inte bra. Power walks blir det men gymmet fårvänta någon dag. Tills vidare-spana in mina skor:) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0