R.I.P

Man tror inte att det händer, sånt som bara händer på film. En nära vän till mig förlorade nyligen sin pojkvän på ett väldigt tragiskt sätt. Han vara bara 23 år gammal och läkarna vet inte vad som är fel. Givetvis känns det för henne som att det inte finns någon morgondag och livet är riktigt tungt just nu.Det är fruktansvärt att något sånt här kan hända, det är ju det värsta man kan råka ut för. De gör ont och de tynger och jag mår inte så bra just nu. Man får försöka tänka positivt och hitta kraft men detta ligger ju som ett mörkt moln över en hela tiden.
Min vän kommer att klara sig, hon är stark, men just nu är det tungt för alla.


Skriver mer när jag orkar.

Kram och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Ida

finns inga ord som tröstar... Men kom ihåg att varken du eller din vän kommer vara så djupt nere för alltid, dag för dag kommer det kännas yttepyttelite bättre. Önskar jag var där. Skickar en superduperkram till min lilla anna!

2010-09-06 @ 10:54:02
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0