hej igen blogg!! Jag har va...

dsc00088 (MMS)

hej igen blogg!! Jag har varit borta typ hela sommaren,inte bortrest eller så utan bara borta från bloggen men nu tänkte jag ta tag i detta och bli en riktig storbloggerska. Så nu har ni något att se fram emot;)! Jag har varit ledig rätt mkt i sommar men ingenting blev som jag tänkt. Jag har varit hemma hela tiden,väntat på daniel som jobbat massor och inte gjort mycket.jag har inte tränat någonting nästan, inte solat överdrivet mycket och inte festat som en tok. Ok,lite fest typ 1-2 gånger per vecka men jag har liksom inte varit upptagen med något. Låter det som en tråkig sommar? Ja lite kanske med tanke på att jag i våras hade planer på att åka både till thailand och kroatien. Jag får helt enkelt satsa på en resa i vinter eller en hej dundsande sommar nästa år:) nu har iaf jobbet dragit igång,sabis som jag inte heller hade tänkt men det blir det några månader till. Jag längtar dock efter att börja plugga så det får bli till våren:) nästa vecka drar träningen igång på allvar och jag ska gå på massa pass:)då jäklar ska jag inspirera er!!! Kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Kom hit sötis!! Vi kan ha en supermysig höst här i London. Tända ljus, dricka te o kolla på regnet. Har fått jobb på en klädaffär nu. Äntligen!

Vad vill du plugga? Har du sökt nått? Pussokram

2010-08-13 @ 16:33:48
URL: http://londorama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0