DET HAR HÄNT!DET JAG ALDRIG TRODDE!!! ...

dsc00234 (MMS)

DET HAR HÄNT!DET JAG ALDRIG TRODDE!!! Det jag aldrig trodde skulle hände, som aldrig har hänt och som aldrig borde hända- det har hänt! Jag har hittat ett par skor som jag inte kan gå i!! Ja, ni läste rätt! Jag har ett par klackar på mig just nu som inte samspelar så bra med mig. Jag som kan gå i alla klackar!! Jag vet inte riktigt vad som är fel med dessa,de är inte för höga eller så men de glappar och känns klumpiga och jag går som dom som inte kan gå i klackar gör typ med böjda ben. SÅ JÄVLA FULT! Kan man inte gå i klack ska man inte ha det! Jag missade tåget pga mina klackar och jag får typ ta av mig dem och gå barfota genom centralen för att komma till jobbet:( mycket upprörd! Men jag älskar ju alla mina skor så det är bara att tvätta av dessa och ställa in i hyllan. Det får bli ett av alla par som man bara får se men inte röra. Aja, hoppas eran dag börjar bättre än min. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0